Informacje dla kandydatów

REKRUTACJA 2020-2021

WAŻNE INFORMACJE (AKTUALIZACJA)

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-COV-2 dopuszcza się przesłanie skanu lub zdjęć dokumentów (wniosek, załączniki i zaświadczenie lekarskie) e-mailem do dnia 24 czerwca 2020 r. (nieczytelne fotografie dokumentów nie będą przyjmowane). Oryginały można dosłać pocztą lub donieść do sekretariatu przed dniem badania uzdolnień.

Badanie uzdolnień kandydatów na uczniów zaplanowane jest na 25, 29 i 30 czerwca oraz 13 sierpnia 2020 r.
O dokładnym terminie przesłuchania rodzice/opiekunowie kandydatów zostaną poinformowani telefonicznie.
Listę kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do szkoły dyrektor ogłasza w ciągu siedmiu dni po zakończeniu badania uzdolnień.
Lista osób przyjętych do szkoły zostaje ogłoszona do 14 sierpnia 2020 r.

 

.............................................................................................................................................................................................................................

 

 

INFORMACJE OGÓLNE NA TEMAT REKRUTACJI

· Co roku szkoła przeprowadza rekrutację uczniów do klas pierwszych.

Odbywa się ona w formie indywidualnego badania przydatności kandydatów do nauki w szkole muzycznej.

Badane są m.in.:

·         umiejętność śpiewania

·         słuch wysokościowy

·         słuch harmoniczny

·         poczucie rytmu

·         pamięć muzyczna

·         predyspozycje do gry na instrumencie

Wskazane jest przygotowanie przez kandydata krótkiej piosenki.

·  Od 1 marca do dnia poprzedzającego badanie przydatności kandydatów w każdym roku szkolnym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 9 kwietnia 2019 r. w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych szkół i publicznych placówek artystycznych oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych (Dz. U. z 2019 r., poz. 686) oraz na podstawie art. 20n ust. 10 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm).

 

Sekretariat przyjmuje niżej wymienione dokumenty:
Wniosek / Kwestionariusz - wypełniony i podpisany przez rodziców/prawnych opiekunów.
Podpisane załączniki z oświadczeniami.
Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia kształcenia w publicznej placówce artystycznej, wydane przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (zgodnie z art.142 pkt. 2 Ustawy z dnia 14.XII.2016 r. Prawo oświatowe poz. 59).


· Szczegółowe warunki i tryb rekrutacji określa REGULAMIN REKRUTACJI Szkoły muzycznej I st. w Gryfinie.

 

......................................................................................................................................................................................................................

 

Regulamin rekrutacji do Szkoły Muzycznej I stopnia w Gryfinie v.1 2020

 

Lista osób przyjętych 2020,2021